Officieel mediapartner
Betrokkenheid in de meest zinnige vorm. Oftewel: wat doen we voor goede doelen? Projecten waaraan we vrijwillig ons communicatieve DNA afstaan. Daar worden nobele en dappere stichtingen, ideeën en boodschappen beter van. En wij heel blij.
Inschrijven
Het inschrijfgeld bedraagt € 12,00. Je betaalt het inschrijfgeld direct met IDEAL. Zodra de inschrijving is gelukt, ontvang je een bevestiging per mail. Daarmee in jouw inschrijving definitief. De voorinschrijving sluit 24 uur voorafgaand aan de wedstrijd. Na-inschrijving is mogelijk tot een uur voor de start. De inschrijfgeld bij na-inschrijving bedraagt € 15,00. Tijdens de na-inschrijving zijn de kosten hoger dan bij de reguliere inschrijving. Dit komt doordat er extra administratieve handelingen nodig zijn om de late inschrijving te verwerken. Het is dus voordeliger om je op tijd in te schrijven.
Leeftijd
Er is een minimale leeftijd om deel te nemen. Op de dag van het evenement dient de loper minimaal 14 jaar te zijn.
Annuleren of overdragen startbewijs
Annuleren is niet mogelijk, maar het overdragen van je startbewijs wel. Wijzigingen kunnen tot 24 uur voor de start van het evenement per mail worden doorgegeven. Vermeld voornaam, achternaam, geboortedatum, mailadres en telefoonnummer van jezelf en van de nieuwe deelnemer. De betaling regel je onderling. De organisatie neemt hierin geen enkele verantwoordelijkheid.
Startbewijs
Het startbewijs kan tot 15 minuten voor de start worden opgehaald op het evenemententerrein.
Tijdregistratie/Bibtags
We maken gebruik van eenmalige Bibtags die bevestigd zijn aan de rugzijde van het startnummer. Eigen chips kunnen niet worden gebruikt.
Toiletten
Op de start/finish locatie zijn toiletten aanwezig.
Kleedgelegenheid en kluisjes
De kleedgelegenheid is gevestigd op het evenemententerrein. De kleedgelegenheid is uitsluitend toegankelijk voor deelnemers. Toegang tot de kleedgelegenheid voor aanvang en na afloop is alleen mogelijk op vertoon van je startnummer. In de kleedruimte kan kleding (onbewaakt) worden achtergelaten. Er zijn geen kluisjes, laat waardevolle spullen zoveel mogelijk thuis of geef ze aan iemand in bewaring.
Medische hulpverlening
Er is medische hulpverlening aanwezig. Zowel op het parcours als bij de start/finish is het Rode Kruis aanwezig.
Noodgevallen
Bij ernstige spoedgevallen bel je natuurlijk direct 112. Voor andere dringende zaken is er een speciaal telefoonnummer beschikbaar. Dit noodnummer wordt vermeld in de laatste informatiemail die je voorafgaand aan het evenement ontvangt. Sla dit nummer op in je telefoon en bewaar het goed.
Verantwoord lopen
Om op een verantwoorde manier deel te nemen aan de After Summer Run is een goede voorbereiding van belang. Daarnaast is het belangrijk dat je tijdens en na het evenement goed naar je lichaam luistert. Maak voorafgaand aan het evenement een loopschema en loop op goed ingelopen schoenen en sokken. Let op het wegdek/ondergrond tijdens de wedstrijd. Voel je je niet fit? Loop dan niet mee!
Toeschouwers
Een hardloopevenement is niet alleen leuk voor de deelnemers, maar ook voor toeschouwers. Kom kijken en moedig de lopers aan hun doel te bereiken. Een gezellige en feestelijke sfeer kan voor de loper net het extra duwtje in de rug zijn om een mooi resultaat te behalen. Versieringen, spandoeken, muziek en aanmoedigingen zijn van harte welkom, maar zorg er voor dat er op het parcours geen obstakels zijn die de lopers kunnen hinderen.
Afval
Gooi in het start/finish gebied afval in de daarvoor bestemde en aanwezige afvalbakken. Deponeer lege drinkflesjes of gelzakjes zoveel mogelijk weg bij vrijwilligers met gele vestjes. Samen houden we het milieu schoon.